DBT Partytent

Steun de club tijdens uw feestje of evenement door onze kwalitatieve DBT tent te huren. De tent is volledig afsluitbaar en meet 6x3 meter. Voor 16 tot 24 personen. Beschikbaar voor 100 euro. DBT-clubleden genieten van een korting en betalen slechts 80 euro. Meer informatie bij John (0496/181351) & Jan (0497/545042).

DBT Drinkfles

Zwemclub De Beringse Tuimelaars verkoopt Contigo drinkflessen type Ashland met opdruk 'DBT'. Je kan een drinkfles aankopen voor 16 euro. Bij interesse kan je iemand van het bestuur aanspreken of mailen naar info.deberingsetuimelaars@gmail.com

Trooper Zwemclub De Beringse Tuimelaars

Yes, vanaf nu kan iedereen online shoppen én ons steunen!
Huh? Online shoppen en steunen? Hoe kan dat ?

Maak kennis met Trooper. Een website voor al je online shopping die ervoor zorgt dat je De Beringse Tuimelaars gratis steunt met je online aankopen, zonder één € meer te betalen.

Facebookpagina De Beringse Tuimelaars

Beste zwemmer,

Beste ouder,

Beste sympathisant,

Jullie kunnen het reilen en zeilen van onze club eveneens volgens op de sociale netwerksite Facebook. Op de Facebookpagina 'De Beringse Tuimelaars' kunnen jullie foto's en informatie van activiteiten, zwemwedstrijden en andere nieuwsberichten met betrekking tot de zwemclub terugvinden. Aarzel dus niet om ons hier ook te volgen om op de hoogte te zijn van leuke weetjes!

Nieuw bestuur

Beste zwemmers, ouders en sympathisanten,

Er zijn sedert het voorjaar 2022 een aantal wijzigingen binnen het bestuur van onze zwemclub gebeurd.
Ilse, Jonathan, Ann, Kathleen, Laura en Hans geven de bestuursfakkel door aan Nathalie, An en Bram die samen met Kathleen het 'nieuwe' bestuur vormen. De publicatie van deze bestuurswissel is op 20/02/2022 in het Belgisch Staatsblad verschenen.
De nieuwe ploeg dankt het voormalige bestuur voor hun enorme inzet voor onze club.